Mirne OT, maily neprichazi ve spravnem poradi...

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Středa Srpen 2 10:14:18 CEST 2000

> No nevim, ja jsem na TEN155, je to z Brna co by paketem dohodil, lajna
> jede porad, vytizeni na minimum :) a dela mi to taky to samy.
> Jsem jeste v dalsich zahranicnich konferencich, ktere maji
> radove vetsi
> traffic, ale tohle se mi nikdy nestalo.
>
> Stezoval jsem si Yenyovi, ale nepochodil jsem :(

Ale panove, SMTP je ze sve podstaty a i navrhu nedeterministicky protokol.
Nikde neni zaruceno, ze mail dorazi tehdy a tehdy a v poradi, v jakem byl
odeslan. Vzdyt koneckoncu treba sendmail ma nastavenou prioritu, s jakou
radi zpravy v zavislosti na _VELIKOSTI_.

Proste SMTP server vam musi zpravy dorucit cele, oznamkovat, ze to proslo
jim, ale to je vsechno. (No a s tim dorucenim cele zpravy je to taky
pofiderni.)
Nelamejte si tim hlavu, Yenyu nechte na pokoji a zvyknete si, ze to obcas
nedojde richtig ;o)

Honza