(Ne)chybejici libc.so.6

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Středa Srpen 2 09:51:38 CEST 2000

On 2 Aug 2000, garalda wrote:

> Pokousel jsem se nainstalovat Wine. Stahl jsem si ho z inetu (tam jsem nasel
> jen posledni verzi 20000614),  kdyz jsem spustil instalaci, tak to napsalo,
> ze pro instalaci nutne potrebuje libc.so.6. Dival jsem se do adresare /lib,
> a tam se tento soubor nachazi. Netusite nekdo prosim, co mi chybi?
> Predpokladam, ze tak dulezity adresar jako /lib mam v ceste a uz mne
> nenapada, co po mne jeste muze chtit... :-(

Predpokladam, ze jste to instaloval z rpm? libc.so.6 je soucasti
glibc. Bohuzel u ni se ted (alespon v rpm balicich) stalo, ze deve verze
(2.1 (ta je napr v redhat 6.2) a myslim ze 2.2 (ale ruku do ohne bych
za tu verzi nedal)) se jmeuji stejne a nektere baliky, ktere chteji tu
novejsi nervou, ze jim chybi glibc 2.2, ale libc.so.6, kteryzto soubor v
systemu je. Muzete to zkusit nainstalovat s --nodeps (nevim jestli to bude
fungovat) nebo nainstalovat novou verzi glibc (nevim, co to udela s
ostatnima programama) nebo si nekde stahnout jinou verzi wine.
Jestli to neinstalujete z rpm, tak je vyse uvedene uplne mimo a priste
zkuste napsat vic udaju (alespon verzi a format toho baliku a
system, kam to instalujete). Pomuze to jak Vam tak pripadnym
odpovidajicim.

--
Michal Kaspar

VSE Praha