TFTP

igor.bujna na maxi-tip.cz igor.bujna na maxi-tip.cz
Středa Srpen 2 11:23:22 CEST 2000

Zdravim,
chtel bych udelat bezdiskovou stanici, mam nejakou 486ku sitovou
katu ISA(Planet) k ni BOOTPROMku.Jako server bych chtel pouzit
RH6.2, kde bych nainstalovat tftp,nfs,dhcp -ktere podle meho jsou
potrebne pro zpusteni bezdiskove stanice.Jenze po nabootovani
bezdisk. se mi ukaze , ze bude bootovat s bootpromky, ale NOVELL
NETWARE pres RPL.Nevim jestli je to spravne, ale ja bych asi
potreboval zprovoznit bootovani pres TCP/IP.Slo by sehnat program
do te bootpromky, abybootoval pres TCP/IP?Mohl by mi nekdo
naspat , jestli to jiz nekdy zpovoznoval a sve nazory?
Predem dekuji a e-maily smerujte na igor na maxi-tip.cz