Mirne OT, maily neprichazi ve spravnem poradi...

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Srpen 2 14:34:04 CEST 2000

On Wed, 2 Aug 2000, Radek Vybiral wrote:

> No nevim, ja jsem na TEN155, je to z Brna co by paketem dohodil, lajna
> jede porad, vytizeni na minimum :) a dela mi to taky to samy.

Napodobne - presto kdyz blbne routing na TENu nebo neco delam se siti
u nas nebo proste rebootuju svuj postovni server, tak mam napred novejsi
zpravy a potom ty starsi. Pokud mate takovehle problemy a jste si jist
ze to neni v siti, pak jeste mrknete na zatizeni vaseho postaka.
Klidne se muze stat ze je pretizeny a odmitne nejake spojeni a to se tim
padem u odesilatele zaradi do fronty a aktualni pozdejsi prispevky ho
predbehnou.

> Jsem jeste v dalsich zahranicnich konferencich, ktere maji radove vetsi
> traffic, ale tohle se mi nikdy nestalo.

A nejedou treba v nejakem jinem modu - treba uprostred jednoho spojeni Vam
nasunou X mailu pro Vas za posledni pul hodiny ? Linux@ to rozesila hned
kazdy mailik, takze muze dojit k prehazeni zvlast kdyz to jde rychle za
sebou.