buffer overflow - prunik

Středa Srpen 2 15:02:35 CEST 2000

Daniel Smolik <Smolik na corpus.cz> wrote:
->> > To je mi celkem jasny, ale myslel jsem, ze se tim alespon trochu
->> > zneprijemni prace hackera :-). Druha vec je jestli to stoji za tu
->> > namahu. Da se napsat script, ktery vymeni /bin/sh za /bin neco jineho.
->>
->> Co by snad vcelku šlo, je upravit /bin/sh tak, aby se byl ochoten nechat
->> interaktivně spustit třeba jen z konsole a přes ssh, to by nemělo nic
->> narušit a hackerovi to práci aspoň trochu ztíží (tedy pokud zabezpečíte
->> nebo smažete také ostatní shelly (csh,ksh)). Také by měl vyvolat poplach,
->> pokud je spuštěn jinak.

Pani, so security by obscurity chodte niekam. zabezpecit si masinu na ukor
velkych problemov pri akejkolvek praci, to nie je pre normalneho cloveka.

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 WinError #99999: Out of error messages.