Problem s instalaci linuxu

Jan Moravec javim na czech.net
Středa Srpen 2 17:02:12 CEST 2000

Hezky den

> jsou, ale linux pote nanabehne. Objevi se pouze "LI", misto LILO. :(

:) Pokud mate SuSE evaluation verzi i s priruckou ... mam pocit, ze to tam
je hezky vysvetlene (sam jsem delal korekturu :).

> Problem je zrejme v tom, ze na tom disku mam uz 2 partions. A to 8GB
> primarni s FAT32 a 12 GB extended s FAT32. A rad bych na zbytku mel
> linux.

S malou upravou je to mozne ...

> Kdo mi dokaze poradut, aniz bych stratil data z obou partions.

V tomhle ale nevim ... leda smrsknout ta data na tu prvni 8GB a zrusit ten
zbytek, vytvorit novou 8GB (nekde treba nakonci), tam presunout tu prvni
part. a pak to prekopat na zacatku ...

> PS: Zas moc jsem nezjistoval v cem je problem, jenom jsem si nekde
> precet, ze snad bootovaci partions pro linux musi byt do 1024
> ctlindru, ale mozna to mam popleteny

Kdepak ... to popleteny neni ... to je prave ten problem ... jadro musi
byt v prvnich 8GB (cili nejpozdeji na 1023. cyl.) (snad nekecam :)

			Drzim palce

Jan Moravec                                  LUKO CZECH-NET
email: javim na czech.net                       Argentinska 38
phone: +420-2-20385385                       170 00 Praha 7
fax:   +420-2-20385112                       Czech Republic
CZECH-NET SUPPORT line: +420-2-20385444,  support na czech.net