Abit BP6: problem s chladici

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Srpen 1 20:50:16 CEST 2000

On 31 Jul 2000 21:53:28 +0200, Livingston wrote:

: Predem se omlouvam za to, ze tento mail se primo nevztahuje na Linux,
: ale tyka se to pocitace, na kterem Linux pobezi. Koupil jsem si boarda
: Abit BP6 s dvema Celerony. Zapojil jsem chladice na DMI vystupy
: napajeni a hle, bezi jen jeden chladic. Prohodil jsem draty, bezi ten
: druhy. Zkousel jsem vypnout/zapnout ruzne veci v setupu, nic nemelo
: absolutne zadny vliv.

Neviem co je DMI - pokial myslite proste tie stekre na doske
urcene pre vetraky :-), tak nechcem kuvikat, ale pokial ste niekde
tie droty priskripli, problemom Abit-ovskych (a asi nielen ich)
dosiek je, ze prislusny spoj vcelku lahko "vyhori". Jeden konkretny
chladic bol na take priskripnutie zvlast nachylny a obcas mal
droty seknute uz z vyroby, ale uz neviem ktory. Skuste
zapatrat na www.bp6.com, kedysi davno to tam bolo.

: Ted jedu 1 procesor v CPU1 a chladic musim mit zapojen do FAN2, jinak
: nebezi. Pritom v setup mi ukazuje otacky u FAN1.

Bug v setupe - fan1 a fan2 su prehodene.

: Jsem z toho jelen.

a) reklamacia dosky
b) vykaslat sa na monitoring otacok a napajat vetraky
   rozdvojkou, najlepsie z normalneho napajania

Zdravi
--
					Stano