Problemy s Hylafaxem

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Srpen 2 22:23:24 CEST 2000

On 01/08/2000, Vaclav Bittmann wrote:

> UART 16550 na ISA karte ???? To jsem jeste nevidel, kde to sehnat?

Neco podobneho jsem shanel asi pred rokem. Nakonec jsem koupil cely IDE
radic asi za 600,- a je to. Ale uz tenkrat mi to museli nekde objednat,
rekl bych, ze to zrovna na dracku nejde :)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi