SDT-7000 a tar

Středa Srpen 2 23:41:45 CEST 2000

zdravim

pouzivate niekto $subj? mam masinu, ktora zdetekuje tu paskovu mechaniku
ako:

Detected scsi disk sdb at scsi1, channel 0, id 1, lun 0
  Vendor: COMPAQ    Model: SDT-7000          Rev: 3.04
  Type:   Sequential-Access                  ANSI SCSI revision: 02
Detected scsi tape st0 at scsi1, channel 0, id 6, lun 0

mam problemy s ukladanim dat na pasku:-( skusal som maturovat s dump-om, ale
s udivom som zistil, ze na pasku sa mi zmestilo asi tak okolo 300 mega dat,
paska je pritom 4/8GB DAT-ka..

teraz skusam tarovat priamo na device, ale po prikaze:

[root na masina log]# tar xvf /dev/st0 messages.1.gz messages.2.gz

skonci s vysledkom:

tar: Read error on /dev/st0: Input/output error
tar: At beginning of tape, quitting now
tar: Error is not recoverable: exiting now

v logoch sa nachadza:

st0: Error with sense data: Info fld=0x2800, Current st09:00: sense key
Medium Error

mam za to, ze sa mi snazi oznamit ze tam nie je dost miesta, co je
samozrejme nezmysel... alebo vadna paska?..

ak niekto pouziva danu mechaniku, ozvite sa prosim aj sukromne s radou ako
na tuto mechaniku. mozno nie je spravne najumprovana, mozno ju nespravne
ovladam?..

vopred pekne dakujem

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk