XFree86 4.0 DRI a G200

Pavel Simek simek na civ.zcu.cz
Čtvrtek Srpen 3 09:36:47 CEST 2000

 On Mon, 24 Jul 2000, Jan Kasprzak wrote:

> 	Zdravim,
>
> 	chodi vam nekomu 3d-akcelerovane OpenGL aplikace s XFree86 4?
> Mam tady 4.0.1, Matrox G200, v jadre zakompilovanou podporu AGP
> (/dev/agpgart) a meho chipsetu (VIA cosi), v X serveru nasledujici moduly:
>
> Section "Module"
>         Load  "GLcore"
>         Load  "dbe"
>         Load  "dri"
>         Load  "extmod"
>         Load  "glx"
>         Load  "pex5"
>         Load  "record"
>         Load  "xie"
> [...]

   Me se to podarilo zprovoznit s i810. Na dri.sourceforge.net jsem se
docetl, ze CONFIG_DRM se ma vypnout, zrejme ho nahrazuje ten modul, mel by
byt v xc/programs/Xserver/hw/xfree86/os-support/linux/drm/kernel/, make
World ho vytvori, ale pri make install s nenainstaluje. Po rucni instalaci
funguje v pohode.Doufam, ze to pomuze.

	 				Zdravi Simek