vzdalene spusteni xwindows

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Čtvrtek Srpen 3 12:36:33 CEST 2000

> no kdyz se tedy prihlasim pres ssh tak zadam export DISPLAY=mosna:0,
> odkontroluji nastaveni prikazem set - promena display je
> nastavena spravne.

A na _mosna_ dejte xhost +<stanice, kde bezi proces> Tim reknete svemu
xserveru, ze ma akceptovat pokusy o spojeni ze strany klienta.

> Spustim startx, ale xka se stale spousti na vzdalenem stroji.

Startx spousti Xserver. Samozrejme na lokalni stanici a je to naprosto f
poradku. Spustne rovnou tu X-aplikaci, kterou chcete.
Treba XMMS ;o)

> Kdyz dam xhost 192.168.200.1 - coz je adresa pc odkud se
> prihlasuji, tak mi
> to hodi hyb.hlasku can´t connect: errno = 111
> xhost: unable to open dislplay mosna:0
> Rika vam to neco ?

Jo, ze na vas server prdi, dokud mu nereknete, ze to delat nema :-)

honza