Pocitani dat pres firewall

igor.bujna na maxi-tip.cz igor.bujna na maxi-tip.cz
Čtvrtek Srpen 3 12:06:04 CEST 2000

Zdravim ,
mam tady ve firme asi 12PC(uzivatelu).Pripojuji se ven pres
linux(jadro 2.2.14).Mam dilema jestli je pripojovat pres squid nebo
pres masqueradu.Potreboval bych totiz nekda ukladat(sledovat) ,
kde dani uzivatele byli, kolik dat stahli(popripade poslali).U squida
existuje sqmgrlog-vim ze bych si musel pohrat s nastavenim, kdyby
na toto uz mel nekdo vytvoreny conf a poslal mi ho na e-mail, byl
bych rad a predem dekuji.Vim jak nastavit maskueradu, ale muze
mit masquearade mit nastavene i pravidla pro
pocitani(acounting)?To same i bych potreboval i u posty
(sendmailu).

Jedna se mi o uzivatel,kteri misto v pracovni dobe , aby vyuzivali
internet pro svou praci ,si na internetu stahuji ruzne hry a videa a ja
to musim za ne platit.

Dekuji predem Igor Bujna