Multihead: dalsi framebuffer

Ladislav Pčola pcola na tahanovce.sk
Pátek Srpen 4 05:36:24 CEST 2000

Mam problem s nastavenim dalsieho framebuferu. Neviem ci mi nieco unika, ale uz par dni si s tym neviem dat rady. Hladal som hadam vsade.... Potrebujem rozbehat druhu graficku kartu: S3 Trio 3D 4MB/AGP, prva (Apac Alliance AT25 Voodoo Rush/PCI) je detekovana uz pri starte BIOSom, system na nej nabehne v grafickom mode, /dev/fb0 funguje 100%. Druhu BIOS nenajde pri starte (mal by?), ale v /proc/pci je... /dev/fb1 som sice vytvoril (mknod /dev/fb1 c 29 32) a nachadza sa v systeme, ale pri pokuse citat z neho nastane chyba: operation not supported by device al. pod. (resp. /dev/fb1: Takove zarizeni neexistuje)... Mam pocit ze fb by mal byt nejako inicializovany pri starte, ale neviem ako mam kernel donutit, aby inicializoval oba. Jednotlivo obe karty pracuju s fb na 100%. Vcera som to skusal s novym RedHatom 6.2. bohuzial s rovnakym vysledkom.

Vdaka za rady

S pozdravom
   Laco Pcola