xfs nechce nastartovat

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Srpen 4 07:25:30 CEST 2000

> Pote jsem vsak provedl restart tak uz xfs nenajede. Hlasi to OK pri
> startu,
> ale kdyz se podivam do /var/log/messages je tam hlaska
> Fatal font server error:
> Element #0 (starting at 0) of font path is bad or has a bad font:
> "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc:unscaled"
>
> Chci se zeptat jestli nekdo na podobny problem narazil a jestli je na vine
> kde nebo so?
>
> fonty v danem adresari jsou tak nechapu o co mu de :-)
>
> Michal

Jo, tak tohle se me stalo nedavno taky. Navic jsem mel nastavene startovani
do grafickeho rezimu a o to to bylo veselejsi. Hledal jsem v archivu
konference kudy na to a par prispevku nasel. Vetsina se tykala restartovani
xfs, ale to nezabralo. Potom jsem porovnaval /etc/X11/fs/config se
zalohovanym, ale k zadnym zmenam v tomto scriptu nedoslo. Doslo i k tomu, ze
jsem rpm s xfs preinstaloval, ale ani to nepomohlo. Nakonec, uz opravdu
nasr...  jsem proste odstavil demona xfs ze startu a rucne jsem doeditoval
cesty k fontum do /etc/X11/XF86Config. Ja ale pouzivam linux v konfiguraci
desktop na solo stroji, takze se bez xfontserveru mohu obejit. I tak by me
zajimalo proc takhle zhavaruje. Nebylo to totiz poprve, stalo se me to v
minulosti uz vickrat. V tomto pripade k tomu doslo pote, co jsem
nainstaloval dosemu.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz