FW: xfs nechce nastartovat

strelec na autocont.cz strelec na autocont.cz
Pátek Srpen 4 08:24:05 CEST 2000

Zdar,
uz jsem na to prisel. Staci odinstalovat
XFree86-3.3.6-20.i386.rpm a potom ho znova nainstalovat.
Chyba je v tom, ze se nejakym zpusobem poskodi fonty a vyse
zminena operace je da do puvodniho stavu.

Michal Strelec
AutoCont Control Systems
Czech Republic
email: strelec na autocont.cz