poinstalacni problemy

PEIK peik na mbox.vol.cz
Pátek Srpen 4 10:05:30 CEST 2000

Instaloval jsem Linux RedHat 6.1. Mel jsem k dispozici 64MB RAM, Pentium
(400MHz) a na disku take dost mista. Cela instalace probihala v grafickem
prostredi a vse bylo v poradku. Po nainstalovani se odmiti spustit XWindow a
objevila se nasledujici hlaska:

execve failed for /etc/X11/X (errno 2)
X11TransSocketUNIXConnect:Can´t connect: errno=111
giving up
xinit:Spojeni odmitnuto (errno 111):unable to connect X server
xinit:Tento proces neexistuje (errno 3): Server error

Je pravda, ze pri instalaci nebyla detekovana graficka karta (S3 Trio 64 V2/DX).
Nepomahalo ani nastavovaní v Xconfiguratoru, Setupu ci XFree86.

Jsem v koncich a nevim jak dal. Za kazdou radu, kterou zde najdu budu vdecny
a predem dekuji.
                                      Martin Petrasek
                                      (martinpetrasek na volny.cz)