(delsi) buffer overflow - prunik

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Pátek Srpen 4 12:45:46 CEST 2000

On Fri, 4 Aug 2000, Petr Novotny wrote:

> Vzdyt jste navrhoval ukladat navratove adresy na jiny zasobnik, nez
> na kterem se delaji automaticke promenne. Nebo mi neco uslo?
> Jak chcete jinak branit prepsani navratove adresy?

Ale ne, zadny jiny zasobnik. Jenom oddelit promenne ktere se predavaji do
funkce na zasobniku od promennych ktere funkce vraci. Potom staci zasobnik
prekryt datovym segmentem _pouze pro cteni_ (pro predani parametru do
funkce - prakticka zadna rezie navic) a vytvorit novy segment jinde v
pameti s pravy zapisu (coz nemusi zasobnik), pres ktery by se vracely
hodnoty z funkce. Na zasobnik potom nelze nic zapsat. Je tu sice urcita
rezie navic pro praci s novym segmentem, ale to neprinasi zadne vyznamne
ztraty ve vykonu, tipnul bych si radove v procentech, jestli by to bylo
vubec meritelne.

Jaroslav Gratz