RH6.2CZ + zvukovka nechce nahravat

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Srpen 4 20:16:29 CEST 2000

Mám Linux + používám zvukovku na boardu, zvukovka je typu CMI8330 a funguje bez
problemů až na jeden, nechce nahravat.
Proste ať vyberu v mixáku jakýkoliv zdroj z kterého má nahrávat tak nic
nenahraje.
Jinak používám Gnome a RH6.2CZ skoušel jsem různé programy, xwave, Gmurf, mxv
vždy nic nenahraje prostě miksák nevybere - nezapne zdroj signálu, jinak signal
prochází z bedýnek hraje prochází line out - line in nastavení hlasitosti
funguje, prostě když vyberu vstup pro nahrávání tak se nic nenahraje ani z
line, mic, ani z CD.
Vyskoušel jsem i jinou zvukovku s jinými čipy kompatibilní s SB a WSS a také
nic. ( CMI 8328 a CS4231A )
Problém bude asi buď v mixáku, nebo ovladačích v jádře.
Nevíte o tom něco ? V dokumentaci u jádra ke zvukovce jsem nic neoběvil
používám jádro 2.2.16.
Jinak přehrávání funguje bez problémů.

Pod win funguje i nahrávání bez problémů. (Takže v kabelech nebo zapojením to
není.)

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |