zacatecnik: ssh a telnet

Pátek Srpen 4 21:14:11 CEST 2000

On Mon, 31 Jul 2000, Petr Novotny wrote:

> 1. Dokazuje to vasi slepou duveru v to, ze v ssh neni chyba. :-) (I
> kdyz, ono to stejne bezi jako root, aspon chvili...)

A co slepa duvera, ze neni chyba v kernelu? :)

> 2. Je rozdil mezi slovnikovym utokem na username/password a jen
> na password se znamym username.

Teoreticky ano. Prakticky je to tak, ze uzivatelska jmena zna ve
vetsine pripadu skoro kazdy.

> 3. Je rozdil mezi slovnikovym utokem na dvojici hesel (nejdriv
> uzivatel, pak root) nez utokem rovnou na heslo roota.

Ano. A ten rozdil je multiplikativni konstanta 2, protoze nejdriv proborim
prvni heslo (pricemz poznam, az se mi to povede) a pak stejnym postupem
proborim druhe heslo (pripadne uzivateli se znalosti jeho hesla
nainstaluju nejakeho pekneho trojskeho kone a pockam, az to su udela sam
...coz mimochodem mluvi spis pro prime nalogovani, protoze tam je mene
zucastnenych).