include v dialog.h

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Sobota Srpen 5 18:02:53 CEST 2000

ahoj,
mam takovy dotaz.
mam rh 6.1 a pri kompilaci (tedy spise pri zadani make menuconfig) jadra
2.2.16 se mi objevily hlasky, ze stroj nemuze najit soubory definovane v
/usr/src/linux-2.2.16/scripts/lxdialog/dialog.h v sekci include, jako
/sys/types.h i ty dalsi a make menuconfig samozrejme skonci.
promazaval jsem totiz nepotrebne rpm ;-) a nejspis jsem tim umazal nejaky
symlink nebo cestu a ted nevim, kam zapsat spravny radek, rpm potrebne k
prekladu jsem v systemu nechal (ovsem podle popisu dle rpm -q -i ...)
ncurses mam take nainstalovane
muzete me prosim nakopnout na spravnou cestu? moc dekuji
zdravi martin dvorak

"Yeah, I laugh and I jump
  And I sing and I laugh
  And I dance and I laugh