parametry pro ip_masq_ftp

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Sobota Srpen 5 20:13:54 CEST 2000

DD,

  protoze chci vyzkouset pristup z venkovni site (interfernet:) na ftp server,
ktery nasloucha na nezvyklem portu 2121 za firewallem+maskaradou, a protoze mi
to samozrejme nejde (Illegal PORT command), hledal jsem proc to nejde.
( no protoze mile proftpd (rc2) provede prikaz PORT se svoji adresou ...)

 Zde v konferenci o tom neco bylo, ale vzdy to usnulo, nebo uhnulo jinam.

k veci:

 kdyz si na serveru pomoci
  ipmasqadm portfw -a -P tcp -L adresaSERVERu 2121 -R 192.168.1.100 2121
nastavim forwardovani toho portu na vnitrni stroj, kde bezi na 2121 portu ten
ftp server, tak to po prihlaseni skonci na prvnim 'ls' na zminovanou chybu.

Zjistil jsem, ze ip_masq_ftp muze brat parametr ports=x1,x2,x3 - tedy, ze muze
provadet sve kousky pri komunikaci na vicero portech najednou. Ale i kdyz jsem
provedl 'insmod ip_masq_ftp ports=2121', tak to na veci nic nezmenilo.

Co delam spatne ? Kdyz pouziju ipmasqadm portforwarding, ma smysl pouzivat i
ip_masq_ftp ? Nebo na to je treba jit jinak ? Podotykam, ze server musi
bezet na jinem portu nez 21 .

	tak, tot' vse.

			Z.P.

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...