Re: zpomalený zvuk

Leoš Houser leosh na mujmejl.cz
Sobota Srpen 5 21:01:56 CEST 2000

Zdravim.
Mam AMD-K2 na 300MHz a 64MB taktez, a nemam ani s nize uvedenymi (XMMS,
Freeamp) potize, ani kdyz pri prehravani programuji. Pokud ovsem kompiluju,
tak uz pokud delam jeste neco dalsiho, treba prepinam na jinou grafickou
konzoli, dojde obcas ke kratkemu vypadku. (cca 0.2 sec).

Dost se to zlepsi, pokud zvetsite vstupni buffer.

S pozdravem

Leos Houser

"Petr Šobáň" <soban na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:964901279.1137846509 na news.cvut.cz...