Jizdni rady

Pavel Machek pavel na suse.cz
Neděle Srpen 6 00:48:43 CEST 2000

Hi!

> : Dival jsem se na format jizdnich radu v Idosu, a je to nejaka
> : neprijemna databaze. Kdyby se nasel software ktery by ji umel
> : prohlidnout asi by se dala rozlustit trivialne, ale bez nej...
>
> Mno, jak ty databazove soubory vypadaji?
>
> BTW, nebylo by jednodussi zkusit rozchodit IDOS pod winem?

Idos pod winem chodi, ale od idosu nejsou zdrojaky takze tam nemuzu
dodelat finticky stylu "nepouzivej IC vlaky pokud to neni nutne". Mezi
tim jsem si napsal vlastni vyhledavac, data ziskavam z webu. Je to na
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/vlak/.
								Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org