unixODBC+RH 6,0 ?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Srpen 6 17:53:13 CEST 2000

On Sun, 6 Aug 2000 12:34:32 +0200, J.Paryzek wrote:

: Rad bych pouzival ODBC na RH 6.0. ( Nikdy jsem to nedelal pod UNIXEM)
: Mam stazen a dle navodu nainstalovan unixODBC 1.8.10.
: Kompilace a instalace (configure,make, make install) probehla v poradku.
: Rad bych vse dokonfiguroval a rozchodil  v X-kach.

Co znamena 'vse'?

Ja som si stiahol rovno rpm-ka, jeho popis tvrdi URL
http://www.unixODBC.org/unixODBC/index.html

Pristup na PostgreSQL chodi, ine som neskusal. GUI nie
je ziadna slava (ODBCConfig, DataManager) a na RH 6.0
zrejme narazite na to, ze chce Qt 2.0.

: Instalace ma obsahovat :
: ...
: Priznam se , ze nevim co pocit se soubory *.so, jak rozchodit
: GUI aplikace.

Posielam Vam (privatnym mailom), kde sa vsetky tie subory
nachadzaju u mna, ale vazne Vam odporucam stiahnut si rpm-ka
(pripadne zdrojove rpm-ko a prekompilovat ho) a nebabrat sa
s tym rucne.

Zdravi
--
				Stano