Samba

Vladislav Švadlenka vladislav.svadlenka na trion.cz
Neděle Srpen 6 21:57:54 CEST 2000

Zkuste si přečíst man smb.conf, sekce o zabezpečení, parametr security,
zkuste nejprve experimentovat s security=share (je to jednodušší) a parametr
public=yes v definici adresářů
Zdraví a mnoho úspěchů přeje Vlada Svadlenka

Lubomír Holoubek <holoubek na cmail.cz> píše v diskusním
příspěvku:8mkdak$1us$2 na news.inet.tele.dk...