Samba

Neděle Srpen 6 22:46:46 CEST 2000

On Sun, 6 Aug 2000, Lubomír Holoubek wrote:

> Nainstaloval jsem servr Samba a zkoušel jsem se k němu připoit z druhého
> počítače s Win 98. V okolních počítačích se objevil, ale když chci do něj
> vsoupit tak mě žádá že  \\LOCALHOST\IPC$ potřebuje heslo. Ale já jsem nikde
> na servru samba žádné heslo nezadával. A heslo pro uživatele root ani žádnné
> jiné to není. Nevíte co tam může být za heslo nebo kde se to dá změnit?
> Mám Red Hat Linux 6.2

Provedte nasledujici:
- odkomentujte radek se slovem 'swat' v /etc/inetd.conf
- killall -1 inetd
- vezmete Netscape a zkuste: http://localhost:901, prihlaste se jako root
- prectete si tam napovedu a nastavte pro zacatek security=share
  myslim ze neco jako browsable=yes
- pak si prectete v /usr/doc/samba-2.0.6/docs/* pro Vas zajimave veci

--
                        Milan Kerslager