SO 5.2 a cestina

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Srpen 7 06:12:50 CEST 2000

> Doporucuji si precist http://www.root.cz/clanek.phtml?id=436
> Je tam odkaz i na drive pouzivane makro 'cpcode' a na ceske slovniky. Vice
> toho cesky ale zatim neni (nebo o tom navim).
>
> Jan

Ja mam takovy pocit, ze verze 5.2 modul cpcode ani slovnik jiz nepotrebuje.
Potom, co jsem apgrejdoval z verze 5.1, nebylo jiz potreba krkolomnych uprav
napr. s knihovnou libI18Nforce, definovat ceske fonty nastrojem PrintTool
nebo pridavat modul cpcode. Prevod MS dokumentu se o dost vyrazne zlepsil,
ceske fonty si to pri instalaci dohledalo samo, cesky slovnik (presneji
receno kontrolu pravopisu) jiz obsahuje a bez cpcode se umi obejit.
Mimochodem, volba "czech" je primo v SO. Vse co jsem napsal, provozuji na
RH6.2 cz.
StarOffice IMHO postrada jiz jen pocestene menu. (A taky by to mohlo byt
kapku sviznejsi).

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz