procmail a duplicitne posty

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Srpen 7 08:22:07 CEST 2000

On Fri, Aug 04, 2000 at 11:00:48AM +0200, Peter Mann wrote:
> mam jeden velky mbox subor, v ktorom je vela mailov - mojim cielom je vymazat
> z tohto suboru vsetky duplicitne maily
>
> potrebujem to na prikazovom riadku pomocou procmailu

takze zatial som to urobil tak, ze otvorim mbox a cez mutt oznacim vsetky
maily a bouncnem si ich ... duplicity sa odstrania

este vsak pohladam v manualoch procmailu a formailu, aby som to nemusel robit
rucne, ale skriptom

5o

   Ing. Peter Mann		e-mail: Peter.Mann na tuke.sk
   UVT - TU Kosice		ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
     PM2185-RIPE