certifikace linux

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Srpen 7 09:54:06 CEST 2000

> A co by mela ta firma provadet za certifikaci? Meli by hledat chyby v
> kodu? Bud je ta otazka spatne polozena nebo jsem jeste po ranu rozespaly..
>

> Co jsem videl, tak SGI, IBM a urcite dalsi mensi firmy prodavaji SVUJ
> hardware, na kterem garantuji beh Linux, coz bych povazoval za jisty druh
> certifikace.
>
> Pokud mate na mysli certifikaci ve smyslu skoleni odborniku, tak toho je
> take vice, da se zacit primo na RedHatu.
> http://www.redhat.com/services/training/
>
> R.V.

Tohle jsem taky moc nepochopil, jde o nejaky zpusob auditu, jako je napr.
ISO 9000 pro firmy na jejich vyrobky a sluzby? Nebo neco na zpusob uradu pro
standardizaci IEEE, ktery publikoval sady standardizacnich dokumentu POSIX
pro unixove systemy?

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz