procmail a duplicitne posty

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Pondělí Srpen 7 11:44:28 CEST 2000

# Kazdy? Ja jsem neco takoveho videl pouze na Solarisu za jistych
# specifickych okolnosti (ted nevim, jestli to generoval MTA nebo MUA).
# Pokud mohu soudit, je to slepa vyvojova vetev.

  Psal sem "kazdy" v uvozovkach neb ja mam u vsech zprav v Mail/sent
nastavenou Content-length a Lines, ale to bude tim, ze to je MIME nebo
mi to tam dopsal MUA. Jinak v RFC (2076) je napsano toto:

  3.11 Size information

        Inserted by certain mailers to indicate the size in bytes of the
        message text. This is part of a format some mailers use when
        whowing a message to its users, and this header should not be used
        transmission of a message can cause several robustness and
        interoperability problems.

        Size of the message.

  Takze se to nedoporucuje pouzivat, ale jaksi v RFC k MIME (2045-2049)
neni ani zminka o Content-Length nebo Lines, takze vlastne to tam ani
byt nemusi. Kdybych se mel ridit tim co sem dneska nasel v RFC tak tyhle
dve veci jsou v hlavicce naprosto na nic nebo se pletu? Prehledl jsem to
nekde v tech RFC?

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

   Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO) // ICQ 64746424 // Phone 0608-170783
     http://www.(ipex|gin).cz/             mailto: vojta@(ipex|gin).cz

         GCS d? s+: a-- C++ SL++++ P+ L++++ E--- W+ N+ K w--- O- M- V-
           PS+ PE Y+ PGP++ t 5? X R tv- b+++ DI? D G+ e+ h-- r++ x?