KDE 1.92

Leos Literak literakl na centrum.cz
Pondělí Srpen 7 11:49:15 CEST 2000

Cau,

zkouseli jste mekdo posledni betaverzi KDE?
Ja mel celkem potize, pripadalo mi to dost
nestabilni, hrozne pomale (K6 233, 64 MB RAM)
a malo funkcni. Treba Konqueror mi nezobrazil
spravne jedinou html stranku. Presneji ani trochu
spravne.

Mozna to bylo hadanim se s KDE 1.1.2, nevim.
Nejspis zkusim nainstalovat na druhy disk
cisty system bez KDE 1.1, pak to mozna pojede.
Zatim by me zajimalo, jestli ma nekdo kladne
zkusenosti a zda nemate poi ruce nejake triky.

Diky, prosim cc: odpovedi, nejsem v konferenci.

		LL

-- Leos Literak   http://www.penguin.cz/~literakl/
-- Email          literakl na penguin.cz, literakl na centrum.cz
-- Linux Hardware http://hardware.penguin.cz/