KDE 1.92

Martin MaD Douda martin na douda.net
Pondělí Srpen 7 12:12:04 CEST 2000

Trochu jsem zkoušel 1.90 (na záložní instalaci), potom jsem delší dobu
používal 1.91 bez větších problémů, teď mám 1.92 (od včera) a také nemám
problémy.
Je pravda, že prostředí by mohlo být rychlejší, ale předpokládám (čti
doufám), že je to spíš zapnutými debug volbami a že 2.0final bude
rychlejší. Ale je to rochlostí vcelku použitelné (P200MMX, 64 MB RAM).
Stabilita zatím sice není valná, ale zdá se mi, že se výrazně zlepšuje s
každou další verzí, takže ostrá 2.0 by mohla být dobrá.
Konqueror jsem občas používal a vcelku se mi líbil, příjemná funkce je
průběžné zobrazování tabulek, ale je pravda, že občas zobrazí stránku dost
divně.
BTW: Moc nevěřím tomu, že by mohlo KDE2 vyjít v září, podle aktuálního
stavu a rychlosti zlepšování bych ho viděl spíš jako vánoční dárek, pokud
skutečně vyjde v září, tak bude dost nehotové a jen si zkazí pověst.

					Martin

On Mon, 7 Aug 2000, Milan Kerslager wrote:

> Mam stejnou zkusenost. KDE2.0pre je naprd, uvidime, zda se stane zazrak a
> az vyjde ostra 2.0 (myslim, ze nekdy v zari).

                        Martin "MaD" Douda
WEB:http://martin.douda.net/                 EMAIL:martin na douda.net
SMS:mad na gate.mobil.cz (up to 160 characters) PHONE:+420603752779
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Don't hit the keys so hard, it hurts.