prihlaseni do domeny MS pres LINUX Firewall

Roskanuk Michal Michal.Roskanuk na merlin.cz
Pondělí Srpen 7 19:35:30 CEST 2000

> Pro informaci - posilam vysledek:
>    * neprovozujeme WINS server
>    * pripojil jsem se se zapnutym DNS s LMHOSTS v zalozce
> WINS, wins server zustal
>      nevyplnen
>    * v souboru LMHOST jsem mel spravnou adresu a jmeno domain
> serveru nasledovane
>      #PRE #DOM:spf
>    * exchange server pro e-mail nebezi na domenovem serveru,
> jeho adresu jsem do
>      LMHOST zadal bez dalsich parametru
> Po pripojeni dial-up se provedlo pripojeni do domeny, ale
> domenova prava mi nefungovala, k exchange serveru jsem se
> [...]

Mimochodem - to, ze projde ping, jeste nic neznamena.
Pro Winshit net je treba mit spravne (dokoran :-) nastaveny
firewall. Zejmena pri nutnosti konektivity na Exchange.
Kdyz se podivate do services, tak se sice dozvite, ze NetBios
vyuziva  TCP/UDP porty 137-139, ale jestli vam nestaci jen
peer2peer (workgroup) sit, musite toho povolit/maskaradovat vic,
principialne pokud chcete spravovat NT, potrebujete jeste
TCP 135, DHCP lease chce UDP 67 a 68, Exchange Client/Server
komunikace TCP 135, X400 chce TCP 102, RPC TCP 135 a
pripadne nejake ty POP3/SMTP atd.
Kazdopadne bez TCP i UDP 137-139 OBEMA SMERY to nerozchodite.

M. Roskanuk