WAP emulator

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Srpen 7 23:28:32 CEST 2000

On Mon, 7 Aug 2000, Milan Kerslager wrote:

>Fuj, za takovy cross-posting byste se mel stydet. Co takhle zkusit
>freshmeat.net (pro Linux), pro Windows nevim, ale urcite neco take je
>(minimalne winfiles.com).

To nedelal ja (ten crossposting). Ja to jen zapomnel smazat
z "cc"... takze jsem se vlastne potrestal sam (ted me mobil
pipa jak sileny, protoze me chodi presmerovane zpravo o tom,
ve kterych ze to konferencich nejsem prihlaseny a snazim se
tam psat.... ;-)

Peknou pulnoc!

Petr Tomasek

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)