squid a soubory *.htw, *.wpc, *.vbs

Úterý Srpen 8 00:51:00 CEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000, Jan Hroch wrote:

> na linuxu RH 6.0, mam jako proxy nainstalovan squid-2.2.STABLE1-1. Z
> lokalni site vsechny www stranky funguji, krome www.textil.cz. Spravce
> tohoto serveru mi rekl, ze musim povolit soubory s priponami *.htw,
> *.wpc, *.vbs , ale to jsem v squid.conf nikde nenasel (nenasel jsem,
> kde by byly zakazane).

Jo, ten spravce je trouba.

1) redirect by byl lepsi pomoci navratovych kodu serveru (napr. 301 Moved
   Permanently) a ne jen pomoci META REFRESH (ma tu METU vubec dobre?)
2) jeho CGI skript (nebo co to je) na .htw soubor nevraci v hlavicce
   takze to, ze to nejaky blby prohlizec (ze by MSIE?) zobrazi dobre,
   je sice hezke, ale tvurce toho WWW to ma *spatne* a mel by to
   opravit. Normalni prohlizece maji jako default text/plain, takze
   zobrazi zdrojak (coz je dobre, protoze server tise mlci).

Kdyby si kazdej surfar mel "povolovat" ty jeho pripony, tak bysme celej
den u WWW prohlizecu nedelali nic jineho. Znalost o tom, co se posila,
musi mit *server*. To, ze prohlizec kouka na pripony souboru, muze byt
dost nebezpecne a hlavne nesystemove.

--
                        Milan Kerslager