aky format ?

Úterý Srpen 8 15:14:46 CEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000, Jan Satko wrote:

> Dalsi problem ktoreho sa obavam je ten, ze pri napalovani ten soft chce
> definovat typ procesora. Pozna PPC a x86. Lenze ja to potrebujem pre
> alphu. Nema to nejaky vplyv na to cd ? Alebo staci ze je to ISO a viac ho
> nemusi zaujimat ?

Ze by Big/Little Endian problem? Ja si ale myslel, ze ISO-9660 se s tim
vyporada samo o sobe...

> No skusim som Corel Creator aj Adaptec Creator a velkosti ich
> image-suborov boli rozdielne. Nehovoriac o tom, ze ten Adaptec vie z
> cd-cka spravit ISO image, ale aj ten mal inaksiu velkost ako tie dva
> predtym.

To byva obvykle zpusobene bud pridanymi informacemi (Ripped by: XY :-)),
nebo je to jen vata na konci (doplneni na nejaky nasobek 1024 atp.).

Ja pouzivam (isosize je v balicku cdrecord):

head --bytes `isosize /dev/hdb` < /dev/hdb > output.iso

--
                        Milan Kerslager