Microcom Deskporte internal/L stav

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Srpen 8 16:30:59 CEST 2000

Dobry den
zkousel jsem modem viz subject, ma chipset Lucent.
Pouzil jsem ovladac LucentPCI-1.1.1-i386.rpm stazeny od Lucentu.
Vysledek je chodi.
Ale spojeni se mi nepodarilo udrzet dele nez asi 4 minuty. Pak to
pokazde spadlo bez jakekoliv hlasky.
Pro fax to pouzitelne asi neni, protoze to podporuje pouze faxovou tridu
0 a 1. Tedy nic moc.
Nevim jestli to padani neni zapricineno slabym vykonem stroje (mam jen
P166 bez MMX, tedy uvadene minimum).
Pozor jen , objevuji se i jine typy konkretne /W a ten ma jiny chipset.
(momentalne ho tu nemam, nemohu zkusit).
Takze tak.

S pozdravem
Petr Zapadlo

PS muj nazor, poradny modem je externi modem.