Sekundarni mailserver

Úterý Srpen 8 17:15:44 CEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000, Milan Ceska wrote:

> Je mozne nastavit RELAY pro vsechno.... proste abych nemusel kvuli kazde
> domene nastavovat access db? Jake jsou tady moznosti?
> Koukal jsem na doc, ale modry nejsem...

Jestli myslite FEATURE(`relay_entire_domain'), tak to neni dobry napad.
Kazdy, kdo ma pristup k reverzni domene, muze pres Vas pocitac poustet
spamy co hrdlo raci.

Jaky je problem napsat do access:

10.0.0      RELAY

Tento zaznam povoli relaying pro vsechny pocitace s IP adresou 10.0.0.0 az
10.0.0.255 (jinymi slovy pro celou sit).

Pokud vsak myslite relaying pro vsechny sve domeny, pro ktere delate MX,
pak to bude chtit FEATURE(`relay_based_on_MX').

Nebo jak jste to myslel?

BTW: meli bychom se premistit do sendmail na linux.cz

--
                        Milan Kerslager