Telnet

Martin MaD Douda martin na douda.net
Úterý Srpen 8 19:10:38 CEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000, charlie76 wrote:

> Resil jsem podobny problem pred tydnem. Melo by to byt v historii.
>
> Pomohla mi utilitka 'su'
>
> Mira

Jste si naprosto jistý, že se z W95 můžete přihlásit přes telnet i jako
root? To je mi hodně divné. Jinak to, že root se nemůže vzdáleně přihlásit
telnetem není BUG ale FEATURE a je to poměrně rozumné (rozumnější je
telnet nepoužívat vůbec, pokud vám jde aspoň malinko o bezpečnost).
Jediné, co mě napadá je, že putty máte pod W95 nakonfigurované, aby
používalo ssh a pod NT aby používalo telnet (ten program neznám a tedy ani
nevím, jestli vůbec umí ssh :-).

					Martin

                        Martin "MaD" Douda
WEB:http://martin.douda.net/                 EMAIL:martin na douda.net
SMS:mad na gate.mobil.cz (up to 160 characters) PHONE:+420603752779
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Artificial Intelligence:  Making computers behave like they do in the movies.