disketa 1.72 mb

izak-conf na albert.fpf.slu.cz izak-conf na albert.fpf.slu.cz
Úterý Srpen 8 21:18:17 CEST 2000

On Thu, 13 Jul 2000, Jan Hrabcak wrote:

> zdravim
>
> chcem sa spytat, da sa nejakym sposobom standardna disketa 1.44 mb
naformatovat na viac (konkretne na 1.72 mb) ? stiahol som si moof (taka
mala linux distr) a tam pise, ze mam "len" dat 1.72 mb disketu do
mechaniky, spustit dd a uz to ide. vraj to ma byt na zariadeni
/dev/fd01720  ale take ani nemam. viete mi niekto poradit ??

Jo spakujte to gzip-em a pak dejte
"dd of=/dev/fd0 if=vas_soubor.gz"

No a pak zase dd of=vassoubor.gz if=/dev/fd0
 No a gzip je tak inteligentni ze si nebudete muset pamatovat pocet bloku
a co je tam navic tak ignoruje (nefunkuje tar -xz .. musite gunzip a
potom tar) (Prakticky odskouseno)

Jarda