Promise Ultra ATA/66

Dusan Jirasko Dusan na DWSoft.cz
Úterý Srpen 8 17:42:49 CEST 2000

Ahoj Jirka ..

V tento den 08 Aug 00, psal Jirka 'Eagle' Novák individu All:

 JN> mam doma (cili ne na serveru ;-)) desku BX Master, ktera na sobe ma
 JN> Promise PDC 20262. Zkousel jsem nektere vyvojove verze (2.3.99pre6, 8,
 JN> 9) a chodilo to dobre. Nedavno jsem zkousel 2.2.16 s Hedrickovym
 JN> patchem, opet to chodilo dobre. Radu 2.2.4 jsem jeste nezkousel, nebot
 JN> jsem si to jadro stahnul teprv e vcera a jeste nebyl cas.
No, koupim ho a uvidime. Hodim sem kdyztak info jak to beha/nebeha.

BTW : Sla by udelat nejaka jednoducha statistika (Read,Write) pri UDMA/66
      a UDMA/33 ?

BTW2 : Chci to na doma do serveru ;-))

ByE,
      Dušan Jirásko
 Web : www.DWSoft.cz          E-Mail : Dusan na DWSoft.cz
       www.SecureNet.cz          ICQ : 13984469
       www.BudFit.cz

... ... No nekupte to, když je to tak laciný.