Promise Ultra ATA/66

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Středa Srpen 9 09:03:56 CEST 2000

>  JN> patchem, opet to chodilo dobre. Radu 2.2.4 jsem jeste nezkousel,
nebot

Samozrejme jsem mel na mysli radu 2.4  ;-)

>  JN> jsem si to jadro stahnul teprv e vcera a jeste nebyl cas.
> No, koupim ho a uvidime. Hodim sem kdyztak info jak to beha/nebeha.
>
> BTW : Sla by udelat nejaka jednoducha statistika (Read,Write) pri UDMA/66
>       a UDMA/33 ?

To by asi sla. Ale vlastne chci jen napsat, ze se mi subjektivne zda UDMA66
rychlejsi nez UDMA33. Shodli jsme se na tom se dvema kolegy, kteri maji pro
zmenu Abit BE6-II. Zda se nam, ze zvyseni rychlosti "je videt" pouhym okem.

hdparm -Tt /dev/hda mi hlasi priblizne:
91 MB/s
21 MB/s

Konfigurace:
disk IBM 7200 rpm, 20GB, ext2 partition je az na konci (2GB), jestli to ma
vliv
procesor Celeron 566 na 808 MHz (95 MHz FSB)
pamet 128 MB PC133
spusteno v KDE ;-)

--
S pozdravem