squid a soubory *.htw, *.wpc, *.vbs

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Srpen 9 09:24:53 CEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000, Jan Hroch wrote:

> Dobre rano,
> mohu-li Vas pozadat, poslete mi Vas squid.conf, protoze jsem zkousel onen
> www.textil.cz  pres ruzne verze squidu s vysledkem stejnym, tedy " >
> Patrne mam nekde onu stejnou blbost.  :((
> Squid 2.3 nainstaluji behem dneska, pripadne rano. Webmaster na textil.cz  mi
> napsal , ze on ma vse O.K.

Pokud Vam to jeste od kolegy nestacilo, tak ja Vas ZNOVU UJISTUJI, ze se
Squid chova naprosto korektne. Chyba JE na strane toho webmastera.

Zjistite te to tak, ze si date sluzbu validator.w3.org, tam zadate
http://www.textil.cz a pak to pustite. Vysledkem je URL:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.textil.cz&ss=&outline=&sp=
, kde je videt ze ten Webmaster JE HNUP, protoze nema otevreny tag BODY!!!
coz zpusobi chyby a validator rve, tim padem to dela chyby ve Squidovi.

Takze mu to klidne preposlete a hlavne nic do Squida nenastavujte!

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |