SO 5.2 Linux & Windows

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Středa Srpen 9 10:23:00 CEST 2000

"Ing. Zdenek Havranek" wrote:

> Zdravim,
>
>     muze mi nekdo rici, zda jsou soubory ve StarOffice primo prenositelne
> mezi platformami Linux a Windows? Jde mi take o kodovani ceskych znaku s
> diakritikou.
>     Predstava souboru na serveru, ke kteremu bych chtel bud z Linuxu nebo
> z Windowsu a rucni prekodovavani WIN1250 a ISO-8859-2 me desi.

Zkoušel jsem přenos dokumentů vytvořených ve StarOffice na Linuxu a dopadlo to
velmi špatně. Na Linuxu používám s RH 6.2 dodávané ISO8859-2 fonty, které jsem
si převedl do SO 5.2 a když jsem dokument otevřel ve StarOffice 5.2 pod Win
2000, všechny fonty v dokumentu byly azbukou... Musel jsem ručně nastavit
fonty jako středoevropské a i tak byl problém s českými znaky - převod z
ISO8859-2 do Win1250, takže to bude asi chtít CPCode (zatím jsem to také
nezkoušel). Problém je možná ve fontech, pokud se použijí fonty dodávané se
StarOffice, mohlo by to být lepší.
Opačně (z Windows na Linux) jsem převod také nezkoušel, takže nevím.

--
S pozdravem

Zdeněk Drlík