cdrecord poskozene soubory

Středa Srpen 9 10:58:55 CEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000 BendikR na mod.gov.sk wrote:

> *) chybu som pozoroval len ak je subor s dlzkou (2n-1) * 2048 bytov
>    posledny v adresari, pripadne dalsie subory maju nulovu dlzku

Zkuste ve fs/isofs/inode.c nahradit ve funkci isofs_bmap()
radek
	if( b_off > inode->i_size )
radkem
	if( b_off >= inode->i_size )

Pochopitelne na vlastni nebezpeci. Jestli to bude fungovat (tj. opravi
to tu chybu a zaroven to nepokazi nic jineho), muzete ten patch za odmenu
poslat na linux-kernel. :)