disketa 1.72 mb

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 9 10:57:02 CEST 2000

| naformatovat na viac (konkretne na 1.72 mb) ? stiahol som si moof (taka
| mala linux distr) a tam pise, ze mam "len" dat 1.72 mb disketu do
| mechaniky, spustit dd a uz to ide. vraj to ma byt na zariadeni
| /dev/fd01720  ale take ani nemam. viete mi niekto poradit ??

Prosim, prohledejte archiv a najdete si muj (nekolikrat opetovne posilany)
prispevek a toto tema, naposledy jsem ho posilal znovu asi pred mesicem. Je
to navod krok po kroku i s vytvorenim /dev/fd0.....

| Jo spakujte to gzip-em a pak dejte
| "dd of=/dev/fd0 if=vas_soubor.gz"
|
| No a pak zase dd of=vassoubor.gz if=/dev/fd0
|  No a gzip je tak inteligentni ze si nebudete muset pamatovat pocet bloku
| a co je tam navic tak ignoruje (nefunkuje tar -xz .. musite gunzip a
| potom tar) (Prakticky odskouseno)

Pokud image diskety sjedu pod dosem pres rawrite, taky mi nezarve a co se
nevejde, tam proste neda. Tak jsem dostal image 1780 na 1722 (DMF) disketu
(1780 mi uz nezvladla mechanika)

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz