Forward mailu pres skripty, castecne vyreseno

Středa Srpen 9 12:43:40 CEST 2000

On Wed, 9 Aug 2000, Pavel Prchal wrote:

> Pred nedavnem jsem posilal dotaz o preposilani posty. Diky za
> nakopnuti spravnym smerem, smrsh. V RedHat Linuxu 6.2CZ je treba jeste
> dopsat do souboru /etc/shells tento radek:
> /SENDMAIL/ANY/SHELL
> Nevim ale, jak to bude s bezpecnosti. Se sendmailem asi nic moc.

Smrsh je restrikce programu spoustenych sendmailem. Udelejte linku na
prislusny program z adresare /etc/smrsh. Tim umoznite spousteni tohoto
programu (projevite mu duveru).

Ja bych ale spise pouzil moznosti programu procmail.

> Nyni mam jeset jeden dotaz: cele tohle jsem delal kvuli tomu, aby uzivatele
> dostavali oznameni o nove poste na SMS. (Uzivatel nemusi mit povoleno
> prihlaseni na telnet-SSH, ma pouze schranku) Nejni tedy nejaka "jina, lepsi"
> cesta ?  ;-)

SMS wrapperu pro postu a oznameni je spousta. Hledejte v archivu
konference nebo na freshmeat.net (heslo je SMS).

--
                        Milan Kerslager