Undelete

Jan Vaclavik linux na ccc.cz
Středa Srpen 9 18:54:45 CEST 2000

On Wed, 9 Aug 2000, Pavel Kankovsky wrote:

> Jenom jako namet k zamysleni...kolikrat jste o neco prisli tak, ze jste si
> to smazali (a nemeli jste i bez pomoci systemu po ruce nesmazanou kopii),
> a kolikrat tim zpusobem, ze jste to nejak blbe modifikovali nebo rovnou
> necim prepsali (coz zadny "undelete" nezachrani)?

Asi by se to muselo vyresit na urovni kernelu - treba udelat kos jako we
Win - presouvat je do jisteho adresare, nejak sikovne pojmenovat, ulozit
nejak puvodni jmeno,umisteni a pak jenom vyresit postupne automaticke
vysipavani - podle stari a/nebo podle velikosti.

S pozdravem  Jan Václavík
linux na ccc.cz