tvorba binarnich RPM baliku

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Srpen 9 18:53:21 CEST 2000

> Je to proste tak. Ale kdyz budete spravovanim instalovaneho software
> travit vic casu (nebo kdyz budete chtit certifikat na ISO 9000 <g>), tak
> Vam to treba zacne pripadat jako dobry napad, ze vytvoreni binarniho
> baliku ze zdrojoveho je opakovatelny proces (cely postup je vycerpavajicim
> a strojove srozumitelnym zpusobem popsan ve specfile).

> Da se udelat jisty podfuk, ale radsi ho nebudu prozrazovat (doufaje, ze
> ti, co na to prijdou sami, budou mit take dost rozumu, aby ho pouzili jen
> v situaci, kdy je to vhodne).

Hmm, to neni moc potesujici. Mam tu produkt, ktery ma asi tak 972kB makefilu a
moc se mi to nechce predelavat. Jsou k tomu krasny instalacni skripty v
C-Shellu, ale jak jsem zjistil, ne kazdy je shopen je pustit se trema
potrebnyma parametrama a predtim si precist README. Pak resim proc to
nejede... Skoda. Asi me to stejne ceka a vubec se na to netesim...
Stejne diky, alespon vim, ze jinudy rozumna cesta nevede.

Libor