Fw: Konecne jsem zlomil metasend...

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Středa Srpen 9 22:06:25 CEST 2000

Zdravim vsechny!

 Nekamenujte mne za chlubeni, kdyz tak na soukromy mail,
ale jesitne si myslim, ze tahle informace je uzitecna.  :o)

 Konecne se mi podarilo zlomit metasend, aby delal to, co chci.
Vysledkem je snad uzitecna sluzbicka pro ty, co nemaji v praci
pristup k www, ale jen k mailu. Umoznuje totiz objednat si
www stranku mailem.
Stranka mu potom prijde vcetne obrazku, stylu a podobnych volovin.
Pokud takoveho nestastnika mezi prateli mate, zkuste mu poradit
adresu topmail na infoline.cz Pro zacatek at na ni posle prazdny mail,
nebo do subjectu napise help a dostane zpatky napovedu.
Snad to nekomu udela radost.

Diky za pozornost   :o)

Vladimir
fux na infoline.cz